امداد خودرو هفت تیر

امداد خودرو هفت تیر

امداد خودرو هفت تیر یکی از معتبر ترین شرکت های امداد خودرو در منطقه هفت تیر تهران می باشد.

خدمات شرکت طاها امداد از نظر کیفیت و سرعت بسیار بالا بوده و تیم ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم هستند.

امداد خودرو هفت تیر از رانندگان با تجربه و متخصص برای حمل و نقل بهره گرفته و برای انواع خودرو های ایرانی, خارجی و لوکس آماده ارایه خدمات امدادی می باشد.

در صورتی که خودروی شما دچار نقص فنی شده و قادر به حرکت نبود در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با تماس با مشاوران ما از خدمات کامل و جامع ما بهره برداری نمایید.

ما این اطمینان را به کاربران خود می دهیم که تیم ما در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما خواهند بود و مشکل خودروی شما را برطرف می کنند و یا با یدک کش مناسب خودروی شما آن را به نزدیک ترین مکانیکی حمل می کنند.

خدمات امداد خودرو هفت تیر

منطقه هفت تیر به دلیل شلوغ بودن از جمله مناطق پر تردد به حساب می آید بنابراین نیاز به خدمات امدادی در این منطقه بسیار لازم و ضروری می باشد تا از ایجاد ترافیک های ممتد جلوگیری کند.

خدمات امداد خودرو ما به شرح زیر می باشند:

  • ارایه خدمات مشاوره به صورت تلفنی
  • اعزام تیم به محل
  • تعمیر در محل
  • سوخت رسانی در محل
  • باتری به باتری در محل
  • خدمات حمل و نقل خودرو به مکانیکی

خودروبر امداد خودرو هفت تیر

این شرکت با داشتن کادری مجرب و بروزترین و پیشرفته ترین قطعات با رعایت تمامی اصول فنی در هر جایی از تهران به خصوص منطقه هفت تیر که باشید در کنار شماست.

خودروبر امداد خودرو هفت تیر در تلاش است که بتواند بهترین خدمات امدادی خودرو را با قیمتی مناسب به شهروندان ارایه دهد و بتواند رضایت آن ها را به دست آورد. پس دیگر نگران مشکلات خرابی خودروی خود نباشید و به تیم ما اعتماد کنید.

حوزه خودرو بر و حمل خودرو یکی از پر تقاضا ترین خدمات در زمینه وسایل نقلیه می باشد و همچنین به کارشناسان بسیار با تجربه در این زمینه نیاز است تا حمل خودروی شما بدون هیچ مشکلی انجام شود.

خدمات حمل خودروی ما شامل انواع خودروهای وارداتی و صفر, انواع خودرو های کلاسیک و نمایشگاهی, انواع ماشین های تصادفی و معیوب و تمامی ماشین آلاتی که در کفی خودروبر جا شود و قابل حمل باشند می شود.

 

سوخت رسانی امداد خودرو هفت تیر

سوخت رسانی سیار یکی از خدمات امداد خودرو هفت تیر می باشد. این شرکت در نظر دارد که با کیفیت ترین سوخت را در اسرع وقت در هر کجا که باشید به دست شما برساند و آرامش خاطر شما را فراهم نماید.

نحوه بنزین زدن به خودرو و سوخت رسانی و همینطور نوع سوخت یکی از مسایلی است که اگر به درستی انجام نشود ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد شود به همین خاطر انتخاب تیمی مطمین در این خصوص می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

شما می توانید در صورت درخوایت سوخت رسانی در هفت تیر و یا دیگر مناطق تهران با شرکت ما در تماس باشید و از خدمات متنوع و با کیفیت ما استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدرخواست امداد خودرو 02143071